Praktický marketing a tvorba webu pro psychology

Jste psycholog, terapeut či kouč?

Chtěli byste získat víc klientů pro svou praxi, ale nejste obchodníci a neradi se prodáváte?

Nebo máte klientů dostatek, ale rádi byste jim účtovali vyšší hodinovou sazbu?

Potřebujete zvýšit příjmy, abyste se nemuseli obávat, zda budete mít na nájem?

Máte obavy z "etických" hranic prodeje v oblasti terapie a poradenství?

Nechcete či nemůžete utrácet spousty peněz za drahou reklamu a tvorbu webu?

Na kurzu Vám ukážeme, jak si i bez technických znalostí či velkých investic do reklamy vytvořit systém, díky kterému Vás klienti najdou skoro sami, skutečně se objednají a přijdou.

 Fotolia 91507889 S

Popis kurzu

Cílem kurzu je poskytnout psychologům informace o tom, jaké vhodné nástroje online marketingu mohou používat pro získání a udržení klientů. Budou také se seznámeni s tím, jaké informace v jakém poměru a formě by měl obsahovat jejich web, aby zvýšili pravděpodobnost, že je klienti nejen najdou, ale skutečně se objednají a ve stanovený čas přijdou.
Budou také prezentovány konkrétní možnosti zvýšení pozice ve vyhledávání a možnosti dalších zdrojů návštěvnosti webu a reklamy (placené i neplacené).
Součástí kurzu je e-learning v rozsahu 8 hodin, popisující kompletní vytvoření a nastavení webu. Díky těmto konkrétním nástrojům si absolvent může vytvořit během pár hodin bez pomoci programátora vlastní web, který klienti najdou snadno a rychle.

PREZENČNÍ KURZ
1. Úvod do marketingu
  • Marketingový trychtýř a cesta klienta
  • Ideální klient (jak ho poznat a získat)
  • Marketignový mix (stanovení ceny, popis služby, způsob a místo propagace)
  • Nečekané zdroje klientů
    • Jak si pojistit klienty, kteří psychologa už hledají
    • Jak získat klienty, kteří si zatím potřebu psychologa nepřipouští, přitom by jim v jejich aktuální situaci mohl výrazně pomoci
    • Jak si dopoředu "zaháčkovat" klienty, kteří zatím problémy nemají, ale jednou možná psychologa budou potřebovat
  • Díky tomuto bloku např. pochopíte, proč je reklama v časopise pro psychologa (většinou) zbytečně drahá a neefektivní. 
browser-1666982 6402. Budování značky
  • Jak vejít v povědomí a získat klienty bez nutnosti se prodávat a podbízet
  • Důvěra jako klíč k novým zákazníkům
  • Jak budovat důvěru u klienta, s kterým jste se ještě nesetkali
3. Nástroje online marketingu vhodné pro psychology a kouče
  • Obsahový marketing (blog, odborné články, SEO)
  • Reklama ve vyhledávačích
  • Emailing
  • Sociální sítě
  • Jednotlivé nástroje Vám i praktický ukážeme, abyste je ihned po skončení kurzu mohli začít sami používat. Vysvětlíme Vám také, které nástroje jsou vhodnější, pokud máte nedostatek finančních prostředků, a které jsou naopak skvělé, pokud Vás tlačí především čas.
4. Ideální web pro psychologa a kouče
  • Opravdu potřebuje každý svůj web?
  • 10 sekundová kontrola webu – uspěli byste?
  • Přemýšleli jste nad největšími překážkami, které brání klientům, aby se k Vám objednali?
  • Díky tomuto bloku pochopíte například, proč obvykle jednoduchá prezentace na webnode či firmy.cz nestačí.
 5. Shrnutí
  • Jakým způsobem vybrat marketingové strategie, které budou fungovat právě Vám.
  • Marketingový plán (odhadněte, kolik času či financí chcete do Vaší marketignové strategie investovat). 
 
E-LEARNING
11 jednoduchých kroků k vlastnímu webu = kompletní návod na tvorbu www stránek krok za krokem, vhodný i pro „netechniky"
  1. marketing banner 1Webhosting a doména 
  2. Instalace systému Wordpress
  3. Jak si zajistit hezkou grafiku i bez grafika (instalace šablon)
  4. Jak web strukturovat (tvorba jednotlivých stránek a příspěvků)
  5. Jak vkládat obrázky a videa
  6. Jak web vyšperkovat - instalace pluginů (sběr emailů, kontaktní formuláře, ...)
  7. Měření úspěšnosti webu (Google Analytics a další nástroje)
  8. Pravidla pro SEO (jak web nastavit, aby Vás Google rychle našel a zobrazoval na první stránce)
  9. Ochrana webu (jak se bránit útokům)
  10. Efektivní práce s e-maily (systémy, které emaily odesílají za Vás)
  11. Vychytávky pro psaní blogu (např. jak najít název článku, který se dostane na první stránku vyhledávače)

Pozn. Všechny používané nástroje jsou zdarma. Pokud si vytvoříte web dle našeho návodu, budete platit pouze webhosting a doménu (cca 500,- Kč za rok).

 Fotolia 127273862 S upr

Mýtus:

K dobrému psychologovi chodí klienti sami od sebe na základě doporučení

Možná si říkáte, že dobrý psycholog propagaci nepotřebuje. Čekáte, že když budete odvádět kvalitní práci, rychle se to rozkřikne a brzy budete mít klientů dost. Dobrá pověst už ale dnes nestačí. Lidé jsou zvyklí si informace ověřovat, především na internetu. Reference jsou určitě důležité. Možná, že na Vás potenciální klienti dostávají spoustu tipů. Ale pak si sednou k počítači a najdou Vás tak akorát v živnostenském rejstříku. V lepším případě narazí na nějakou jednoduchou stránku o Vaší osobě s ceníkem. Jenže to je většinou k Vaší návštěvě nepřesvědčí. A třeba při hledání náhodou narazí na stránky jiného odborníka z Vašeho města, na jehož webu se dočtou přesně to, co potřebují slyšet. Koho si nakonec vyberou?

Váš web je tím nejlepším místem na internetu, kde můžete přesvědčit zákazníky o tom, že právě Vy jste ti praví, kteří vyřeší jeho problém. Na svém webu máte jedinečnou příležitost vysvětlit a ukázat lidem, proč by měli navštívit právě Vás.

 

Určeno pro

Kurz je určen psychologům, poradcům, terapeutům a koučům, kteří potřebují získat klienty pro svou praxi. Všechny principy představené na kurzu mohou také efektivně použít osoby nabízející služby v oblasti vzdělávání, organizace výcviků apod. 
Kurz určitě ocení i ti, kteří již svůj web mají či mají v plánu jeho tvorbu zadat programátorovi. Prezenční kurz je totiž zaměřen na získávání klientů jako celku (kde a jak propagovat za nejnižší náklady, budování značky, která prodává sama, klíčové prvky webu pro získání klientů apod.)
Kurz však není vhodný pro ty, kteří již mají vytvořenou a implementovanou svou prodejní strategii s pomocí odborníka z oblasti marketingu.

 

Lektorky

Kurzem Vás provede psycholožka Zuzana Ježková a odbornice na marketing Hana Průchová. Obě mají dlouholeté zkušenosti s podnikáním a získáváním klientů.  

jezkova foto orezMgr. Zuzana Ježková
  • Psycholožka a certifikovaná projektová manažerka.
  • Jednooborovou psychologii jsem vystudovala na Katedře psychologie FF UP v Olomouci.
  • Absolvovala také výcvik systemického koučování a supervize.
  • Přes 10 let působila ve vedení vzdělávací organizace (na pozici zástupkyně ředitele), kde měla na starosti marketing, personalistiku, ekonomiku a vedení různých projektů.
  • Jako lektorka proškolila více než 1 000 lidí na téměř stovce kurzů.
Vzkaz od lektorky pro účastníky kurzu: Pro kurz nepotřebujete žádné zváštní technické znalosti. Sama nejsem programátorka, mám vystudovanou filozofickou fakultu. Přesto jsem sama vytvořila 5 úspěšných webových prezentací, a za 7 měsíců jsem získala 1750 pravidelných čtenářů mého blogu a zájemců o mé služby. Možná se taky ptáte, jak zvládnete tvorbu webů, když jste v životě žádný web netvořili a navíc jste technický antitalent. Vím, jak se cítíte. Jsem žena s humanitním vzděláním a ještě nedávno jsem měla o tvorbě webů dost zkreslené představy. Myslela jsem si, že bez html kódů a programátora to prostě nejde. Postupně jsem se ale naučila nástroje, díky kterým si umím web vytvořit sama, v podstatě za jedno odpoledne a skoro zadarmo.
 
avatar zena KP
Zuzka má úžasné organizační a komunikační schopnosti. Vážím si zejména jejího lidského přístupu a způsobu, jakým dokáže lidi okolo sebe nadchnout pro společnou práci. Sama do své práce vkládá plno úsilí a entuziasmu. Vždy umí správně vystihnout podstatu věci a předat ji druhým takovým způsobem, že jejich mozek nelení a zapisuje. (Mgr. Vladimíra Straková - psycholožka, koučka, lektorka, absolventka kurzů vedených Z. Ježkovou).
 
hanka 1
doc. MgA. Průchová Hana Ph.D.
  • Certifikovaná projektová manažerka, lektorka kurzů a seminářů zaměřených na marketing, projektový management, financování a řízení neziskových organizací.
  • Interní pedagog Ateliéru divadelního manažerství a jevištní technologie DIFA JAMU, kde vyučuje předměty z oblasti projektového managementu, kulturních projektů a marketingu.
  • Současně působí jako fundaiser hudebních festivalů a dalších kulturních akcí

Přidaná hodnota

Díky kurzu:
  • se naučíte, jak získat klienty prostřednictvím internetu
  • vyvarujete se typických chybám při investici do reklamy či webu
  • budete si umět sami za minimální náklady během pár hodin vytvořit kvalitní web. A budete si ho moct sami kdykoliv upravit, bez pomoci programátora.

Navíc ke kurzu získáte:

Diagram Jak rychle získat klienty pro vlastní praxi
Díky němu budete mít ty nejzásadnější informace z kurzu vždy snadno a rychle po ruce.
 
Myšlenkovou mapu Ideální web psychologa či kouče
Přehledné doporučení, co by na webu psychologa nemělo chybět (a přesto většinou chybí), včetně konkrétních příkladů. 

Slevu 30 % na účast dalšího kolegy z Vaší organizace
Pokud Vás přijde z jedné organizace víc, vyjde Vás to levněji. 
 

Cena

3 400,- Kč (konečná cena, nejsme plátci DPH)

Přihlášením na kurz nic neriskujete. Pokud se z jakéhokoliv důvodu nebudete moci účastnit a dáte nám to vědět 10 dní před začátkem kurzu, Vaše peníze Vám bez jakýchkoliv průtahů vrátíme zpět. Pokud zjistíte, že se nemůžete zúčastnit na poslední chvíli a napíšete nám to, o své peníze nepřijdete! Můžete za sebe poslat náhradníka. Nebo se kurzu zúčastníte v náhradním termínu, případně zaplacené kurzovné využijete na náš jiný kurz. (Více viz naše Obchodní podmínky)

 

Termín

Otevřený
Registrace je možná průběžně. Jakmile bude kurz naplněn, zašleme Vám návrh konkrétního termínu. Hlašte se prosím v případě zájmu o tento kurz. 
Délka kurzu: 16 h (8 hodin prezenční výuka + 8 hodin elearning)

 

Místo

Olomouc

 

Způsob přihlášení

Přihlaste se prosím prostřednictvím formuláře níže.
V případě překročení kapacity kurzu je rozhodující datum podání přihlášky.
Pokud máte slevový kupón a chcete jej uplatnit, uveďte to prosím do poznámky.
 

Účastník kurzu

Pole označená (*) jsou povinná.

Fakturační údaje

Pole označená (*) jsou povinná.